onsdag 13 april 2011

ormen!

hejsan!
idag kom vi lite senare för att vi hade hemkunskap, men jag hann ändå med en hel del!
idag började jag nämnligen att måla min bild, med akrylfärg! eftersom att jag ville att ormen skulle ha en stark färg så att den skulle synas mer än tjejen så valde jag att göra min orm limegrön.. vilket jag tycker är en snygg färg som både sticker ut och är fin. Jag blev jättenöjd med det jag gjort hittills och nästa gång ska jag börja måla fläckarna på ormen, jag hade tänkt att göra dem svart/gula för att få lite effekt på det hela.. jag längtar redan till nästa vecka! :)
här kommer en bild på det jag gjort idag! :))
såhär ser min bild ut just nu! nästa gång kommer den både bli mer färgstark och snyggare!
men jag är nöjd med mitt resultat hittills.!

1 kommentar:

  1. Den blir superhäftig med den starka gröna färgen: vad roligt att du själv känner dig nöjd! Efter påsklovet ska vi starta upp ett nytt tema...men självklart får ni tid att avsluta era bilder som ni har jobbat så mycket med.

    SvaraRadera