fredag 25 mars 2011

solrosor

heej! antagligen så har inte mitt inlägg publicerats som jag skrev i onsdags.. så jag får väl ta och skriva ett nytt nu! :) hela lektionen ägnade jag åt att skriva min utvärdering om tema "universum". Eftersom att jag varit i Thailand så har jag inte kunnat göra den.. så det var det som jag fick göra. När jag var klar med den så hjälpte jag Elias och Evelina att göra klart våran gemensamma bild :) bilden blev jättebra enligt mig och jag är nöjd med vårt arbete :)) 
nu ska jag försöka ta tag i bloggandet igen efter några underbara veckor i Thailand. 
Nästa vecka ska jag börja på en ny uppgift. Man ska göra en parafras av ett känt konstverk. Jag har inte riktigt bestämmt vilket porträtt jag ska göra men jag tror att det blir någonting "naket" ;)
Här kommer en bild på våran bild som blev klar idag..
orginalet
våran tolkning av Van Gogh´s
"SOLROSOR"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar